Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Dec 2023 09:54:09 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/18394 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Voolu tn 1, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Voolu tn 1, Saare maakond, Saaremaa 
vald, Kuressaare linn, Voolu tn 1 (Olmehoone, Varjualune, Varjualune) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26840877>  (menetlus nr: 
408150), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister